Jump to content

Forslag til undergruppe Rifler


mgroven

Recommended Posts

Hei

 

Som fersk skytter så er det ofte jeg tyr til internett så vel som gamle jegeres kunnskaper, og jeg ble gledelig overasket over at noen har plukket opp tråden etter att Sluttstykket la ned. Kudos til dere for dette. ;)

 

Det er dog en ting jeg savner. Jeg vil ha et eget underforum i Rifler med guider til kaliber i rifle, guider til hvilken rifle som passer til forskjellige jaktformer, en oversikt over brukeres meninger om forskjellige rifler og ikke minst nybegynner tips når det gjelder kjøp av rifle (valg av kaliber, merke og kansje optikk valg).

 

Dette er uansett mine tanker om forbedringer til forumet.

 

Mvh

Magnus

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til kammeret, mgroven :wink:

Det du spør om, eller ønsker, lukter det mye jobb av. For å ha så god oversikt på forumet som mulig har vi valgt en form for "så enkelt og oversiktlig som mulig".

Vi oppfordrer derfor å bruke søk-funksjonen en del, siden databasen så smått begynner å vokse med blant annet mye av den gode informasjonen du ønsker.

Forumet vokser og nye funksjoner kommer etterhvert. Forhåpentlig med gode oversiktlige faq'er over det meste innen jakt og skyting.

Link to comment
Share on other sites

@MacJoJo:

Takker for den siden. Jeg sitter å leser den nå, så kansje det blir litt mer klarhet hos meg. ;)

 

@Bamrud:

Ja, jeg ser den at det kommer til å bli mye arbeid, men om man engasjerer forumets egne brukere til å skrive de forskjellige faq/guidene så vil nok arbeidsmengden til dere moderatorer kansje ikke være så stor. Uansett om dette kommer på plass eller ikke så er jo forumet uansett veldig nyttig. :)

 

Magnus

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...