Jump to content

Trenger litt hjelp til uspesifisert våpensøknad


Kjetil-A

Recommended Posts

Heisann!

 

Gamlingen vil kjøpe seg hagle og salongrifle, men vet ikke hvilke typer. Det han vet er at han ikke vil ha halvautomatiske (men mulig han vil ha pumpehagle). Er lenge siden han søkte på våpen sist, så han er usikker på hvordan dette skal gjøres i henhold til søknaden og har spurt meg. Hver gang jeg har kjøpt våpen har jeg alltid funnet våpenet jeg vil ha først og spesifisert det på søknaden, så jeg er også usikker på hvordan det skal skrives.

 

Noen som kan hjelpe meg (å hjelpe han) med dette?

Link to comment
Share on other sites

Bare søke rifle kaliber 22lr...Og hagle kaliber 12 eller hva du vil ha...Trenger ikke mere og at de skal brukes til jakt og type jakt ovs...Trenger ikke merke og slik hvis du ikke skal ha halvautomater...Lykketil :wink: Jeg venter i tredie uke på søknadene mine nå :evil: De hadde vist klart og glemme de :evil:

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for raskt svar Sauer200STR.

 

Oi :shock: Har du måtte vente så lenge? Den er kjip! Var nede med søknaden min idag, og jeg skal hente den i morgen allerede. Samme skjedde når jeg søkte om salong for noen mnd siden, var nede med søknaden og et par dager etterpå lå den i posten ferdig godkjent :D

 

Håper du slipper å vente så mye lenger til hvertfall. Hva søker du på av våpen forresten?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...