Jump to content

Blodsporprøve


turbo

Recommended Posts

Den 3.juni gikk jeg blosporprøve med min 10 mnd gamle Dachs. Den gikk som en snor på blodsporet. Blosporet var lagt ut dagen før og det var veldig tørrt,men snella gjørde en meget bra jobb og blegodkjent som ettersøkshund.

 

hurra for snella

 

turbo :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gratulererer så mye med vel gjennomført blodsporprøve! Da gjenstår bare ferskspor og så er hun offentlig godkjent :P

Ja det skal jeg ta til uken og regner med at det ikke er noe problem. fordi snella jagde da hun bare var 6 mnd gammel.

turbo.

Link to comment
Share on other sites

Gratulererer så mye med vel gjennomført blodsporprøve! Da gjenstår bare ferskspor og så er hun offentlig godkjent :P

Ja det skal jeg ta til uken og regner med at det ikke er noe problem. fordi snella jagde da hun bare var 6 mnd gammel.

turbo.

 

Gratulerer med vel gjennomført blodspor prøve. Krysser fingrene for fersksporprøven du skal gå, men mener du må vente til 1 juli før du kan gå den, da det vel ikke er lov å gå ferskspor fra 01.05-30.06. Men blir jo ikke lange tiden å vente da :wink: Lykke til :D

M

Link to comment
Share on other sites

Gratulere med blodsporprøven. :)

 

Selv gikk jeg blodsporpøve med min 10 mnd gml dachs i går, han heter Sako. Vi fikk en 2. premie på han, så jeg er meget godt fornøyd med det resultatet. 1 premien glapp ute på ei myr, sansynlig vært tråkk der i løpet av natta!

Men en ting er sikkert, matfar som er fersk hundeeier har masse å lære frmover, dvs å lese hunden sin mye bedre! Så det må legges inn mere trening på blodspor.

 

Så får også vi vente til etter 1. juli med ferskporprøve.

 

Ønsker alle en riktg god natt.:)

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 16 juni gikk jeg og Snella fersksporet. Snella gikk som en snor på sporet og ble godkjent.

Så nå har jeg en godkjent ettersøkshund. En meget godt fornøyd hundeeier. Hurra for snella. :lol:

Hilsen turbo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var ute og gikk blodsporprøve med neg. Bonzo på 17 mndr. i dag . Fikk desverre ikke gått i fjor pga. snø . Det gikk kjempebra . 1ste premie ! Dommer bemerket i kritiken at hunden var særdeles godt trent på blodspor . Men så går han spor på trening på 1km med 2,5dl blod . De hære går bere gått !

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei.

 

I dag gikk Sako og undertegnede fersksporprøven, og vi fikk godkjent resultat, så nå er også vi en godkjent ettersøksekvipasje, men som tidligere nevt i innlegg tidligere på denne linken, vi må trene og matfar må også bli bedre til å få med seg detaljer i terrenget ved sporing!

 

Og ja, vi gikk tidlig i morges, pga av varmen.

 

 

Mvh

 

Sako_35 :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...