Jump to content

Browning sa-22


Icomte

Recommended Posts

Hei,

Jeg er primært en pistol skytter, men prøvde en salongrifle for noen uker siden og merka at smilet var like breit som når jeg skyter håndvåpen, så jeg har nå bestemt meg for å gå til anskaffelse av en 22.

Da min datter på 8 år har også lyst til å lære seg å skyte så må jeg finne en rifle som ikke er så stor, og da jeg er links og hun ikke så ser jeg for meg at det er greiest med en semi auto.

Nå viser det seg at en bekjent av meg skal selge sin Browning sa-22 (alder ukjent) som han sier er i fin stand, har gjenget løp for lyddemper (følger ikke med) og det følger med et kikkertsikte. Pris har han ikke nevnt enda så jeg håpte kanskje det var noen som hadde en formening om verdi på en slik rifle og om hvorvidt det er et fornuftig kjøp til min datter og meg.

 

Setter stor pris på tilbakemeldinger.

 

MVH

Icomte

Link to comment
Share on other sites

Jeg har søkt og lest om sa-22 her på forumet, men har ikke funnet noen tips om hva som er en fornuftig pris for ei brukt rifle. Forstår jo at det er vanskelig å gi tips når jeg ikke vet alder men hvis noen har peiling på bruktpriser så vil jeg gjerne høre om det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...