Jump to content

Festningsstevnet Hegra


treføtingen

Recommended Posts

Jeg var der, greide med litt flaks å kvalifisere meg til finale. Fikk 39/2 til slutt.

Hva syns du om opplegget da? 2 hold rundt 60m burde passe jaktskyttere bra, sikkert litt mer normalt på jaktfelt en i dfs med sånt(jeg skyter omtrent 1 gang pr år på slike hold med sauer).

Fantasisk skyting av Morten Kyllo og Edvin Aamodt i finalen, fks Morten med 10/7 i en av omskytingene (10skudd 75sekund på en figur med lite innertreff)

Link to comment
Share on other sites

Hei,det var en knallfin dag med artig skyting,og spennende omskytinger! Var litt "uheldig" med skivenummeret,og fikk litt krøkkete anlegg under stående skytingene,men det er jo hele sjarmen med feltskyting. Likt for alle. Bror min fylte 30-skudden og omgangen,men fikk litt for få innertreff. Blir nok tur neste år og!

Link to comment
Share on other sites

Hei.

På lørdagskvelden når jeg så denne tråden fant jeg ut at det var på tide med ein ny tur på festningen. Det var jo trods alt 20 år sider sist.

Jeg hadde også ein fin dag på festningen med en god del kjentfolk.

Jeg skjøt også jeger klasse å hvis du "treføtingen" skyter for folldal så er vi ganske lik på poeng :winke1:

 

Resultatliste finner dere her: http://hegraskytterlag.no/?page_id=150

 

Kjempe stevne som fristet til gjentakelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...