Jump to content

S&W 686 revolver


khv

Recommended Posts

Hei

Vurderer å kjøpe en ny S&W 686 6" revolver.

Har forstått det så at det er en meget bra revolver,men kvaliteten varierer veldig fra revolver til revolver.

 

Har ikke holdt på så lenge med skyting så om det er noen tips til hva en bør se etter hadde det hvert fint. Også om vet om linker som tar for seg dette på internett

Link to comment
Share on other sites

kvaliteten varierer veldig
Hvor har du det fra? Etter det jeg vet er kvaliteten på nye 686 veldig bra og LITE varierende.. Ville ikke nølt med å bestille en med postlevering for å si det sånn...

(Har bare to jeg da.. :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

kvaliteten varierer veldig
Hvor har du det fra? Etter det jeg vet er kvaliteten på nye 686 veldig bra og LITE varierende.. Ville ikke nølt med å bestille en med postlevering for å si det sånn...

(Har bare to jeg da.. :mrgreen: )

 

Her er et sitat fra en annen her på forumet

 

Er det nå en risikosport som aldri før å kjøpe en standard Smith; spesielt revolvere. Tønner og løp som ikke er linjert, skjev forcing cone, fravær av timing etc - listen er lang, og det er ikke enten eller, men alt samtidig. Underlig?

 

Har og hørt det fra andre+en våpenforetning når eg hadde en ringerunde for å sjekke priser etc.

 

Er helt sikkert delte meninger om dette,men hadde hver greit å få noen tips om det stemmer så en ikke ender opp med en "mandagsrevolver"

Link to comment
Share on other sites

Ser at du har sitert selveste forumkonglen ja. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt ALT han derre skriver med en stor klype salt.. :lol:

Fra kongler til revolvere: Det har blitt nevnt flere ganger bare her på kammeret at nyere S&W 686 serie er mer nøyaktig og velbygget enn tidligere S&W som en naturlig konsekvens av adskillig bedre produsentverktøy (det er jo en grunn til at revolveren har et versjonsnummer i tillegg?).

Vær litt obs på at VEKTEN på revolveren har variert! (Blitt redusert..) Dette er vesentlig hvis du skal ha deg en spesialrevolver! (1000gram.)

Som alle andre lærer S&W av sine (og andres) feil og forbedrer produktet etterhvert.

Selv om det er altfor mange skyttere som er sure fordi det har dukket opp en LÅS på nyere modeller! Atter andre liker ikke blanke (vedlikeholdsfrie!) revolvere..

Det er ikke lett å gjøre alle til (oppdretts) laks! :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_%26_Wesson_Model_686

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...