Jump to content

Kjøp av ny hagle med justerbar kolbekam


heintore

Recommended Posts

Hei.

 

Min far er på jakt etter en ny hagle som du kan justere kolbekammen på.

dette skal være en cal 12/76. Pris klasse ca 10 - 15 000,-

Er klar over att det er brukte beretta 686 på nettet med justerbar kam.

Men er det en nye hagler med justerbar kam som ligger i den prisklassen ?

åpen for det meste av merker osv. har trålet litt på nettet men er kansje ikke så flink å finne ting kan jeg si med en gang.

 

På forhond takk.

Link to comment
Share on other sites

Justerbar kolbe kam kan en børsemaker lage til deg på mange børse modeller, koster ikke så mye. Har en kompis som skal få jobben gjort hos børsemaker, å han antydet 1200-1500kr for jobben.

 

Ser ikke så mange jakt modeller med justerbar kolbe original, men mer sporting hagler som leveres med dette.

Du nevnte ikke bruksområdet han Pappa skulle ha børse til? Jakt , rein leirdue børse eller?

 

Så kan godt kjøpte den børsa han har lyst på å så få den moderinfisert til juster bar kolbe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beklager, har vert bort reist på jobb en stund så har ikke fått tid til å takke for svaret jeg har fått.

 

Han har faktisk fått tak i en o/u halge fra xxl. Det er en Silma finnskogen light.

Det var leirdueskyting og jakt denne skulle brukes til, hovedsaklig jakt.

 

Men han var heldig, de hadde 5 slike hagler inne, så han fant en som passet perfekt for han, alle var faktisk forskjellige i cast on/off i butikken. Men han fant en som passet og det er jo det viktigste.

 

Å det viste seg at den passet like bra til meg også, kansje vi er like stygg i trynet begge to ? hehe.

 

Takker nokk en gang for hjelpen TrulsN =)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...