Jump to content

Åsane Pistolklubb


Nordpeak

Recommended Posts

Hei,

 

Da våpeninteressen er stigende og rifler og hagler fyller våpenskapet har interessen for pistol sneket seg inn på meg det siste året. Jeg har til nå enda ikke gjort noe for å stagge denne interessen men vil nå melde meg inn i en klubb for å prøve om dette er noe for meg.

 

Siden jeg holder til i Nordhordland er Åsane Pistolklubb den nærmeste, har en på Radøy også men Åsane e liksom "straka vegen" i forhold :lol:

 

Har hvert inne på nettsiden til ÅPK og funnet frem til kontakt person for innmelding men får ikke noe tilbakemelding. Er det noen her som har kjenskap og/eller er medlem i nevnte klubb?

 

Har ÅPK feltskyting?

Har Radøy pistol klubb feltskyting?

Sikkerhetskurs, når?

 

Er evig glad for alle svar og tilbakemeldinger:)

Link to comment
Share on other sites

Nordpeak

Kan svare litt om NHPK / Radøy da eg er medlem der og har vert dette en tid.

Nybegynner kursa blir som regel avholdt fortløpende ved nok påmeldte personer på lista, 10-12 stykker mener eg at det er som er ønskelig for og kjøre kurset.

Vi har innendørs 25 meter bane med vendbare skiver for finskyting og program.

Der er også en avtale med ei anna skytebane om utendørs fasiliteter så feltstevner er vel bare et spørsmål om tilstrekkelig interesse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er iallefall medlem i Åpk, og kan svare så godt jeg klarer ang. denne klubben..!

 

På hjemmesiden er det i venstre felt en liste over de feltstevnene dem holder fram til våren iallefall.. 5-6 stykk fram til mai. Så ja, Åpk holder en god del feltstevner, og en god del PPC stevner.

Sikkerhetskurset i klubben vil bli holdt ganske snart, etter det jeg har hørt begynner dem tidlig i mars, da det er en god del påmeldte nå, min lillebror inkludert, så jeg kommer nok til å være der jeg og.

 

Når det gjelder svar fra kontaktpersonen der, så mener jeg å ha hørt at det kun er onsdager mailer blir besvart, da dette er eneste dagen dem er inne og jobber med dette..

 

Visst det er noe mer du lurer på, så kan du alltids sende meg en PM, så skal jeg prøve etter beste evne å svare på dette..!

 

Hilsen Marius.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei

 

Hvis du gidder å kjøre 10 minutter ekstra, så har Bergen Pistolklubb også ett kjempe bra tilbud.

 

http://idrett.speaker.no/organisation.asp?id=65041

 

Nybegynner kurs starter i april. Felt er en del av dette.

Skum-leste terminlisten her nå, 9 felt stevner i år bare på laksevåg.

Ellers er det jo masse stevner både i Åsane, Ulven.. osv som man også kan delta på.

Kjempe godt miljø i klubben :)

 

Anbefales! :)

Lykke til med valg av klubb!

Link to comment
Share on other sites

Kan svare for Åsane pk. Kurs blir det 19-20 mars. Jeg kan kontaktes hvis du ønsker å være med.

 

Feltstevner finner du på terminlisten for Hordaland skytterkrets. I tillegg har vi noen klubbstevner. Og felt skyting blir du introdusert for under kurset.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...