Jump to content

revejakt i hordaland/rogaland


hond43

Recommended Posts

noen som veit om gode plasser det er mulig å jakte rev i rogaland/hordaland nær bømlo? statsskog terreng e.l. har prøvd å maile statsskog, men uten hell so langt, det viser noen områder på kartet deres i sveio området og os området. og ka ammo bruker dåke i hagla til rev?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Sånn eg føler det så vil ikkje folk dele gode terreng med andre, eg var så heldig å få mail av en fra arna, som hadde en åte plass å ville ha meg med :) Vi har ikkje vert på revejakt enda da, men det kommer nok en dag vi har tid begge to.

Det eg vil anbefale deg er å ta deg en rund rund å spørre grunneiere om mulighet for å jakte rev eller andre predatorer.

Eller ta deg en tur inn på inatur.no å søke på revejakt å ta deg en tlf til grunneier å spørre om du kan få jakte gratis på eiendommen hans. Eller du kan sende meg en pm så kan eg gi deg en lyd en dag eg finner ut at eg skal på jakt å kanskje du har tid å være med.

Alltid kjekt å treffe andre med samme interesse.

 

Ray

Link to comment
Share on other sites

Hei! Vi beklager at du ikke har fått svar fra Statskog. Nå har vi imidlertid lagt inn mulighet for spørsmål og kommentarer direkte under f.eks. revejakt på nettsiden: http://www.statskog.no/jakt/Sider/Revejakt_smaarovvilt.aspx

 

Svaret får du imidlertid her: Statskog har en del spredte eiendommer på Vestlandet, men disse er enten med i grunneierlag/utmarkslag eller er leid bort. Vi har to eiendommer som er åpne for jakt med ordinært kortsalg; Røysland og Hetland. Du kan søke disse opp på http://www.Inatur.no

 

Lykke til! Anne Berit Flo - Informasjonsavd. Statskog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...