Jump to content

Nye sikter - HK USP Custom Sport


ejensen

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg skal ha meg nye sikter \ nytt frontsikte til min HK USP Custom Sport 9mm. Har p.d.d stock justerbare sikter, og det funker helt OK men jeg synes det er langt lettere å treffe med f.eks nattsikter (dots på baksikter og frontsikte).

 

Leser at mange anbefaler å kun skifte ut frontsikte - er dette en god løsning? Gjerne noe som er tritiumbehandlet eller annet snacks.

 

Så spm er:

 

A) Hva bør jeg gå for? Tre dotter eller en på frontsikte?

B) Hvilke produsent bør jeg satse på på de forskjellige løsningene, og hvor kan det handles i Norge?

C) Lett å montere? :-)

D) Er det lov i IPSC Standard med uoriginale sikter?

 

Takk på forhånd, og ha en fin lørdagskveld :-D

 

mvh

 

Eirik

 

Veldig fornøyd med

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg skal ha meg nye sikter \ nytt frontsikte til min HK USP Custom Sport 9mm. Har p.d.d stock justerbare sikter, og det funker helt OK men jeg synes det er langt lettere å treffe med f.eks nattsikter (dots på baksikter og frontsikte).

Som en advarsel, kan jeg nevne at jeg kjøpte et sett Heinie Straight-8 Slantpro m/ tritium innlegg til min USP Standard, men personlig ble jeg ikke begeistret for denne varianten.

To dotter oppå hverandre skal visstnok være "mindre å tenke på" for hjernen, men du får et problem i mørke mtp høydetilpasning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...