Jump to content

Hagelskyting og sponsor?


Mr.Polar

Recommended Posts

Hei.

Det er sikkert noen aktive hagleskyttere som har klart å dra iland en eller flere sponsor-kontrakter for å få drive med denne dyre hobby :roll: .

Men hvordan går man fram ovenfor en potensiell sponsor? Kontakt,kontrakt,avtaler etc? Å hvor mye er en sponsorplass værdt? Tips og råd motas med takk enten på PM eller her i åpent forum til nytte og glede for andre skyttere å :)

Link to comment
Share on other sites

Det kjem vel an på forskjellige ting det då...

 

-Kvaliteten på skytteren, forskjell på klubbmester og verdensmester...

-Hva får evt. sponsor igjen av reklameverdi. lokalt,nasjonalt ?

-Hva skal sponsingen innebære, pæng, pattroner, våpen etc. etc.?

 

Men det værste svar man kan få er, nei. Men det kan jo være smart å begynne å spørre dæm man kjenner om det kan være interessant å sponse. Arbeidsgiver, lokale firmaer, dem man kjenner, lokalforeningen osv.osv.

 

Å være på den øvre delen av resultatlista og reiser MYE rundt å skyte kan være en bra start. :D

 

Lykke til !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hei.

Det er sikkert noen aktive hagleskyttere som har klart å dra iland en eller flere sponsor-kontrakter for å få drive med denne dyre hobby :roll: .

Men hvordan går man fram ovenfor en potensiell sponsor? Kontakt,kontrakt,avtaler etc? Å hvor mye er en sponsorplass værdt? Tips og råd motas med takk enten på PM eller her i åpent forum til nytte og glede for andre skyttere å :)

Da er sponsoren på plass
Gratulerer! :D

Da synes jeg du skal gjøre rede for framgangsmåte, og svare på dine egne spørsmål slik at vi andre får vite litt om denne muligheten. :wink:

 

Hva krever en sponsor? I tillegg til merke på evt. skytevest?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde jo en avtale på 1500.- fra i fjor.

Så jeg tok kontakt med www.polarzoo.no for reforhandling av kontrakten.

Jeg sa som sant er at jeg synes selv jeg er værdt mer enn 1500.-.

Så da lurte daglig leder på hvor mye jeg så for meg? Det torte jeg ikke svare på..man må ikkebli for grisk.

Men jeg sa jeg skulle reise en del rundt i Norge i år,å kunne ta med brosjyrer for demmes firma å legge igjenn på turistinformasjoner etc jeg passerte,samt dele ut bland folk jeg møter.

Dette synes han var en god ide,å sa at siden jeg måtte reise så my,så kostet dette en del.

Så vi ble eni i felleskap om 10 000.- for dette året.

Når turist sessongen er ferdig i 2011,så lovet jeg å lage mat til alle annsatte på avsluttningsfesten for sesong-annsatte i tillegg :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...