Jump to content

Kombi kal.20/22mag til 20/17hmr.


Mr.Polar

Recommended Posts

Jeg grubbler på en ting.

Jeg har muligheter å skaffe meg en kombi i kal 20/22mag.

Dette er mest sannsynlig en 70mm. Vil det la seg gjøre å"kammre"den om til en 76mm?

Å så er det den 22mag..Den vil jeg ha til 17hmr. Er dette mulig,uten at det koster skjorta å litt til?

Noen som har en ca pris på en slik jobb hvis det lar seg gjennomføre?

Detter er et eldre,meget pent behandlet våpen,som vil ha en del affeksjonsværdi for meg,så jeg kjøper meg ikke et nytt våpen i kal 20mag/17hmr..

Link to comment
Share on other sites

hei,kammer utvidelse i hagla er det pga ammo tilgang? men gi nå 22mag pipa en sjangs!!! eg har 22mag rifle selv og ingen erf med 17 så eg kan ikke si for eller i mot,eneste eg kan si at min 22czmag ikke er kresen på ammo. skyter flatt og effektivt med cci-tnt,noe krummere bane m federal 50gr hp. bruker 40 gr cci gamepoint,eller 40 gr cci hp. til jakt og trening.så finn en patr som går fint i børsa di,og ikke la alt det siste nye i trender og laaaange for og i mot kaliberdiskusjoner ødlegge eiergleden din! dette er jo en rendyrket småvilt børse. så ta tau i propellen og puss og stell den fint,den gjør sikkert like god jobb for deg som den gj for forrige eiger.

ha en fin jul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...