Jump to content

lostider..


Beago

Recommended Posts

Hei

 

Må spørre ett spørsmål til før jul. Dachsen min på 8mnd har hatt 4-5 loser. Alle har ligget mellom 10-20min før han har lagt av og kommet inn igjen...har ikke vært noen fine rådyrturer ennå, mer en forholdsvis rett strek på astroen...

Han har støtet på fot før uttak alle gangene.. Er dette normalt i starten for en ung hund? Vil lostidene mest sannsynlig øke når det blir barmark og han har blitt eldre når sesongen i 2011 starter for fullt igjen i august 2011?

 

Takk for svar og GOD JUL ALLE SAMMEN! :)

Link to comment
Share on other sites

Hiver meg med "Tommy.A" Losene kommer garantert til å bli lenger, det skjer som regel mye i hodet fra første sessong til andre.

Syntes du skal glede deg med de losene du har hatt i år, mange har altfor store forventinger til valpen første året.

Det er det som er gøy med valp/unghund syntes jeg, å følge fremmgang og kanskje litt motgang fra hvert slipp.

Link to comment
Share on other sites

det kan også hende, at faktisk valpen din løper litt fort nå på bar og frossen mark, og at til jakta neste sesong bir det bedre klaff og at dyrene turer litt mer av den grund :) alt tilsier at det blir bedre til jakta :mrgreen:

 

var ute med fox'n min den 23 :shock: litt for lett tereng :oops: mellom 5 og 20 meter bak hele turen, farten? øøh, ja litt for fort :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...