Jump to content

Konkurranse ammo til toppjakt ? ?


Norseman220

Recommended Posts

jeg bruker norma rekrutt ammunisjon, traff en tiur 2 ganger o.O jeg måtte ty til 3 skudd og på det siste falt den, den datt ikke etter første forsøk så jeg justerte høyde opp og ned, så falt den. første skuddet satt i fra kviteflekken ved vinge tvers igjennom og ut det samme stede på den andre siden (begge vinger var knekt) siste skuddet satt midt i halsen og hadde knust benene i nakken.

 

Jeg vil si at å skyte i kviten var et vell plassert skudd, men nå har jeg begynt å tenke på om man heller skal skyte litt lengre ned siden den ikke døde momentant av det?

 

MEN! være obs på at du IKKE treffer en kvist eller noe vis du bruker rekrutt! Her en dag satt det noen ørfugler der jeg bor og skulle plukke ned en hane, uheldigvis traff jeg en kvist og det ble sprengt fugel utover hele gardsplassen. det så værre ut enn om jeg hadde brukt V-Max kuler! det lå sprengt fugel i en radius av minst 20 meter, og det var rett og slett ikke igjen noen ting av den!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...