Jump to content

Miragetrekk til S&L Hardcore Twister 45?


Mr.Polar

Recommended Posts

Kan noen si meg om dette finnes? Jeg skal skyte et par jaktfelt stevner i neste sessong.

Å 30 skudd på ganske så kort tid vil vel gjøre at di 20 siste vil bli mer bingo enn dyktighet uten et miragetrekk. Har lest en del på forumet om hjemmelagede trekk og kjøptrekk til andre typer dempere,men aldri sett at S&L Hardcore Twister er blitt nevnt. Har en xtra modul på min demper,så et event standar trekk vil vell neppe passe min demper(27 cm lang) Har å lest om miragerem..dette vil jeg ikke ha...tror jeg :roll:

Kunne godt tenkt meg å lage en selv,men mangler 5mm neopren. Er det noen som kansje har en kassert vadebukse(4-5mm) som dem vil kappe ut litt neopren å donere til et gjør-det-selv prosjekt :?:

Link to comment
Share on other sites

Tror kanskje miragebånd er å foretrekke ved så mange skudd å demper

Ett overtrekk som fungerer sånn nogenlunde vil "fange" utrolig mye varme i demperen,

en del av denne varmen vil overføres til løpet som også vil avgi mere mirage

samt at aludemperen ikke har godt av så mye varme

 

Ser A-tec anbefaler å ta av demperen å la den kjøle etter10-15 skudd med normalkalibre

Link to comment
Share on other sites

Ikke direkte billig,men overkommelig for de fleste vil jeg tro,om en vil ha produktet.

Mulig jeg roter,men lurer på om mine ble "skrevet ned" i verdi så jeg slapp mva.

Skader jo ikke å legge til en forespørsel ang det.

Om det er etisk riktig er nå en annen sak...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...