Jump to content

Rødpunkt til Walther P22


joran81

Recommended Posts

Jeg går ut ifra at det er montasje du egentlig spør om. På toppen av en montasje kan du montere rødpunkt av ønsket merke/pris. Mitt råd er å la være. Bruk pengen på noe annet :)

 

Jeg stæsjet også opp P22n når den var ny. Solgte hele greia for litt siden. Velger du en Ruger Mark 2 eller nyere har du mange flere valgmuligheter, og utgangspunktet er mye bedre, som også gjør sluttresultatet vesentlig bedre.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Wadcutter, har en P22 selv hadde rødpunkt å montasje på den. dårligere presisjon enn med de orginale siktene... har derrimot en rødpunkt på en Ruger 22/45 MKIII dette funker meget bra til morro skyting:) Har prøvd en Walther laser på P22en dette fungerte noe bedre men er HELT bortkastet....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har en orginal P22 rødpunktmontasje + sikte som som du kan overta for en rimelig penge, bruker den aldri, har også et lengre løp til den og om dette kan være interesant.

Funka igrunn greit med rødpunkt synes jeg, men bygger mye på den lille pistolen, og jeg foretrekker de åpne siktene, selvom jeg gjerne skulle hatt et mer solid baksikte.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte også min P22 med A-Tec demper hos Stenvaag nå i høst, raskt og smertefritt kjøp.

Rødpunkt på dette våpenet er uaktuelt, men tenkte å kjøpe laser for mojjo skyld, koster ikke mange kronene.

Sliter med å finne noen butikker som faktisk har dette inne nå for tiden, kanskje noen her som har og som ikke bruker?

 

Slik jeg ser det er dette kun et våpen til "morro skyting" på hytta og lignende, og det funker det bra til.

Link to comment
Share on other sites

Tenker du da på "original" laser for walther eller mere universal type som passer selvfølgelig?

 

 

Har liggende en laser med lykt i original eske som er testet ut bare.

Grønn STERK laser, lomme lykt til pistolen, verktøy, batt, av/på knapp, av/på knapp med ledning, monterings ramme for kikkert sikte, monterings ramme for pistoler.

 

Samt en rød laser i original eske som er bare testet ut.

Rød laser, verktøy, batt, av/på knapp, av/på knapp med ledning, monterings ramme for kikkert sikte, monterings ramme for pistoler.

 

Jeg har prøvd de ut på walther P22 å Glock 19, passer fint til de hvertfall :)

Link to comment
Share on other sites

34gajic.jpg

2vtqus5.jpg

 

Det er den grønne med lykt hvertfall.

rød laser er samme bare uten lykt.

 

Dette er da altså universal type.

Men er enig med deg, laseren som er laget til walther er bare å sette på uten å skru osv dersom den er laget for den pistolen.

De jeg har må du evt skru på, styr om du skal ha av å på osv hele tiden

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...