Jump to content

Valgets kvaler... CZ .40 og Tango .40


Razorback

Recommended Posts

Med luksusproblemet "masse godkjente søknader" og en mangel på noe i . 40 i skapet fant jeg denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24000421 og denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23270456 på finn.no

 

Har noe CZ fra før av, 75B, SP-01 og 122 Sport, så vil jo tro at det er lettere å bli vant til CZen. Men, er den da så mye dårligere som prisen skal tilsi...? Dette har jeg forstått er forløperen til CZs Tactical Sport. Har skutt noe med Tanfo LC og må si det var et godt våpen. Prismessig i forhold til ny var også veldig behagelig.

 

Så, er CZen berre shait...? El kan man få seg et våpen til nogenlunde kvarte prisen at det man egentlig ville hatt...? Ja, våpenbudsjettet er stramt pga konas klær-, sko,- og pynteprosjekter...

Link to comment
Share on other sites

Hadde definitivt kjøpt CZ'n, har eid en sånn "vrangfoglio" :D

CZ har bedre avtrekk, og er betydelig mindre kresen på ammunisjonen. Har hatt flere Tanfo pistoler, og alle bortsett fra HC varianten har fungert tilfredstillende.

CZ'n har ikke utseende med seg, men det merker du ikke når du skyter med den alikevell

Link to comment
Share on other sites

Hadde definitivt kjøpt CZ'n, har eid en sånn "vrangfoglio" :D

CZ har bedre avtrekk, og er betydelig mindre kresen på ammunisjonen. Har hatt flere Tanfo pistoler, og alle bortsett fra HC varianten har fungert tilfredstillende.

CZ'n har ikke utseende med seg, men det merker du ikke når du skyter med den alikevell

 

Må si jeg synes LCen hadde langt bedre avtrekk enn 75en hadde orginalt. Shadowen hadde langt bedre avtrekk, men det var etter bytte av hammer og fjær da. Og vet jo ikke hvordan ISPC/TSen er i forhold. Holdt litt på en TS på banen for en stund siden, merket at grepet var grøvere og bredere enn 75en ihvertfall. Minnes LCen var nærmere 75ens størrelse. Bruker alugrep på alle, og det var det på LCen også, men virkere "likere"

Link to comment
Share on other sites

Hmm, noen som veit om hva CZ ISPC Standard lå på i pris da den var i salg? ser Tactical Sport ligger til rundt 13000,- nå, og den var som jeg forstod en videreføring av ISPC Std.

 

Tenkte jeg skulle prøve meg på samme retorikken ovenfor fruen som hu gjør når hu har vært på salg.... "jammen vennen, jeg har jo SPART 10000,-kr her nå jo......" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...