Jump to content

Harrington & Richardson self-loading 32


Tesla32

Recommended Posts

Fikk en alldri så liten nøtt i fanget igår.. En bekjent gjennom klubben kom til meg å spurte om jeg kunne reparere våpenet og få det i skytbar stand. Han har papirer på pistolen, men etter det han fortalte har den samlet støv nå i vel 30 år.

Det som ikke er i orden på våpenet er fjæra til tennstift og fjærguide til den.

Har prøvd med litt forskjellige fjærer, men det ser ut for at jeg ikke har rette fjæra.

Fjærguiden var erstattet med en gammel spiker :?

Så da var det å ta det vide nettet i bruk å søke på denne "rare" kreasjonen. Delene fant jeg i statene.. numerich gun parts har det jeg trenger for at våpenet igjenn kan glede eieren på banen.(item 293200 og 1113400) Men hvordan er det å bestille fra Numrich GunPartsCorp.com?

Har noe Kammerater erfaring med å bestille fra dem? vil dem i det hele tatt eksportere fjær og fjærguide?

Er det noen samlere eller børsiser som kan ha deler til en så sjelden sak liggende her i landet?

Lengden på fjæra er jeg usikker på, da den har ligget i spenn i mange år og er noe slapp.

Håper det er noen kunnskapsrike personer der ute som kan gi meg svar :)

Mvh Tesla32

Link to comment
Share on other sites

Da satser jeg på varer fra over there. Han som eier den vil absolutt ha den feilfri, så da er ikke kostnaden noe å tenke på heller. takker for tipset :D:!:

Tok det lang tid før varene kom? så jeg kan forespeile eiern om når den er fikset.

Mvh Tesla32

Link to comment
Share on other sites

Da ordnet det seg. googla sia påny og fant da loginsia.. dem var fri for fjærguiden ,men etter å ha studert innmaten dreier jeg likegodt en ny. fikk også bestilt noe små "bare må ha ting" :D Takker for råd og veiledning. Kammeratene trår til igjenn 8)

Mvh Tesla32

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...