Jump to content

BILDER fra langhold sixpack


HS Precision

Recommended Posts

Resultatlisten ligger nå på http://www.sixpack-shooters.com bilder i morgen iflg. mskisland. Morten; Du kan vel henge de inn her også?

 

Kort oppsummert så var det sabla moro lørdag :!:

 

MYE god skyting, spesiellt pga. vinden som snurret alle veier. Skivene er vanlige 100metes DFS blinker, og vi skjøt på samling og poeng. 171 og 170 poeng og mange hakk i hæl av 200 oppnåelige sier sitt. Det er omtrennt 9er i snitt.

Alt fra standard jaktrifler til 338 lapuajern, med løp så langt at det var et godt stykke på vei bort.

 

Eggene forsvannt også på 500 meter. Kona skulle lage noe i dag, og det var ikke pent det hun sa da jeg jo hadde glemmt at butikkene stengte tidlig i går :lol:

 

Stemningen gjør at en legger enda litt mer i å rigge til neste år, og tankene har alt begynnt å svirre...Må nok også få satt i en kjappere 6 mm, så jeg kan tukte kanonene på vind også 8)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

så jeg kan tukte kanonene på vind også 8)

 

Du behøver vel ikke være så redd for kanonene Arthur, det er vel 6,5ene som bør bekymre deg mest :lol:

Men sånt sett er vel 6,5x55 en kanon i forrhold til BRen din :mrgreen:

Ellers må du og Morten ha tusen takk for en super vellykket skyting, og super mat og bevertning.

 

Makkieboy

Link to comment
Share on other sites

Jeg og vil takke for en meget kjekk og sosial dag.

Veldig interesant å være med på annvisning og se litt hva som skjer under di forskjellige vindforhold.

 

Neste år stiller jeg ikke med kanonen trur jeg :?. Sleit med skallebank hele turen hjem. Hjalp ikke med noen varme pils heller :wink: .

Skal teste litt med Saueren og se om jeg klarer å gjøre en bedre jobb bak den og ikke ha skallebank etter 40 skudd. :D

 

Mvh Sigve

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...