Jump to content

Problemer med Dillon 550


Sniper357/38

Recommended Posts

Har problemer med at hylsa flytter seg ca en millimeter på tur ned etter å ha fått presset ut den brukte hetta.

Når jeg da fører håndtaket frem for å sette i ny hette, så må jeg dytte hylsa på plassen sin igjen 1 av 4 ganger... :evil:

Det sitter ei slags fjør der man skyver inn hylsa, men er litt usikker på om den sitter riktig. Noen med kjennskap til dette?

Det er .38 det er snakk om...

Link to comment
Share on other sites

Hylsa flytter seg vel ikke ned, men ut mot fjæra. Du løsner sett skruen på fjæra og fører den uten å bøye den, inn til kraven/rimmen på 38 hylsa, før den sidelengs fram og tilbake der, uten å forskyve i lengde rettning. Skal da ha minimal klaring mot krave. Stram sett skruen og justeringen er riktig. Det må gjøres for alle hylser med forskjellig bunn diameter, men er veldig raskt gjort.

Link to comment
Share on other sites

Hylsa flytter seg vel ikke ned, men ut mot fjæra. Du løsner sett skruen på fjæra og fører den uten å bøye den, inn til kraven/rimmen på 38 hylsa, før den sidelengs fram og tilbake der, uten å forskyve i lengde rettning. Skal da ha minimal klaring mot krave. Stram sett skruen og justeringen er riktig. Det må gjøres for alle hylser med forskjellig bunn diameter, men er veldig raskt gjort.

Ja da skjønner jeg. Den fjøra har ikke jeg strammet til, så det forklarer saken :oops:

Mange takk for hjelpen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...