Jump to content

Trenger ny finpistol, Hämmerli 280?


Ober

Recommended Posts

Jeg har lyst å kjøpe meg en finpistol.

 

Brukt er veien å gå, har egentlig litt lyst å styre unna GSP og .32 er uakutuelt. (586 for alle penga)

Sikler litt etter en Hämmerli 280 og ser at huntershouse har en del av dei.

Mest fordi at jeg synes 280 er pen å se på, noe jeg ikke kan si om mange andre "rørtenger" Alså en ganske dårlig begrunnelse.

 

Er "halvseriøs", ikke nybegynner og fokus på felt. Vil dette være et lurt kjøp, eller bør jeg ta sikte på noe nyere?

 

280wc.jpg:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Du har bare lyst på den fordi Bridget Fonda brukte en slik i filmen ”Point of no return/The assassin” du!

Blu-Ray-Screencap-Point-of-No-Return-04.jpg

:mrgreen:

 

Jeg har vurdert en slik flere ganger selv da en i klubben har en slik han vil prakke på meg. Det er vel en veldig bra pistol, men siden de er ute av produksjon så kan det være vanskelig med deler. Børsemakeren min var ivrig på at jeg skulle kjøpe en slik, så han kunne tjene litt penger på og lage deler…

Link to comment
Share on other sites

Point of no return var akkurat på tv, burde vært pensum å se for alle Hämmerli-skyttere. :D

 

Så største ulempen med 280 er at den er ute av produksjon? Hvor ofte trenger man nye deler til slike sportspistoler?

Snart skutt 25000 skudd med klubb baikalen "min" til nå uten noe problem og den har aldri blitt pussa. :!: Har bare blitt bedre, men det er jo en russer..

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har vurdert en slik flere ganger selv da en i klubben har en slik han vil prakke på meg. Det er vel en veldig bra pistol, men siden de er ute av produksjon så kan det være vanskelig med deler. Børsemakeren min var ivrig på at jeg skulle kjøpe en slik, så han kunne tjene litt penger på og lage deler…

 

Han kan ho prøve å prakke på meg denne pistolen :mrgreen:

Må bare fylle ut søknad først, så er den vel så godt som solgt, med forbehold om vettu pris. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...