Jump to content

Picatinnyskinne til Anschutz 2013? Oppdatert m/bilder


Østengen

Recommended Posts

Jeg skal hente en Anschutz med 2013-låskasse til neste uke. Noen som vet om hvor jeg får tak i picatinnyskunne med tilt? Type 20 MOA eller noe i den duren? Har sjekka på rimfiretechnologies, men de hadde bare til den runde 54-kassa.

 

EDIT:

Nå har jeg endelig fått rifla, etter mye komplikasjoner ved frakten ++

09072010518.jpg

09072010517.jpg

09072010527.jpg

09072010521.jpg

09072010514.jpg

 

Bare jeg som synes dette ikke stemmer helt?

09072010529.jpg

 

Og hvordan fjerner man dette? Vet ikke om det sees på bildene, men det er store mengder kulefett/smuss der. Jeg tenker q-tips med rødsprit?

09072010524.jpg

09072010520.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Enkelte har opplevd at 2013 kan være vrien å få til pga 4stk bolter. Får du problemer, så vurder bedding, samt bruk moment nøkkel når du strammer til.

Bruksområdet: Tjaa..? Hva med BR50, ser du vurderer tilta skinna, så da skal du kanskje strekke holdet litt også?

Hvilken type kikkert skal du ha på toppen?

Link to comment
Share on other sites

Bedding var vel planlagt å få gjort uansett :P Har hørt problemet, er vel litt som Sauern og dens "problematikk" (Hvis det er det man vil kalle det) med skjefteskruene.

Tror mer type "langhold" er tingen kontra BR. Men har tenkt på alt, egentlig. Alt fra å modifisere et Tervonen-skjefte, til KKC, til å kjøpe en ren metallstokk. Har tilogmed ringt Bredvold og hørt hva han skal ha for å lage en/modifisere en av sine.

Egentlig hadde jeg tenkt til å ha en VX-III Target 6,5-20X50, men denne har jo .250 moa klikk, og jeg vil gjerne ha 10mm klikk. Ser etter noe rundt 10 lapper med litt mer forstørrelse enn 3-9 og cm klikk m/tårn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...