Jump to content

trene med flere klubber???


tom-erik88

Recommended Posts

hei

jeg har akkurat begynt å skyte, (vært på 3 treninger)

fått beskjed fra klubben at får å kjøpe eget våpen må jeg være medlem av en klubb i min 6mnd, deltatt på 15 treninger og fylt 21

jeg bare lurer på om alle treningen må være i samme klubb?

klubben jeg er medlem i har kun rekrutt trening en gang i uka og pga jobb så er det ikke så ofte jeg kan.

så det jeg lurer på er om alle treingene må være i samme klubb, siden det er flere pistolklubber i nærheten som trener på forkjellige dager

Link to comment
Share on other sites

om du får attest fra naboklubban på at du har deltatt i x antall treninger hos de, bør ikke dette være noe problem.du skriver deg bare opp i baneprotokollen til naboklubben slik at du har noe å henvise til, ellers så skriver du deg opp hver gang du er på banen i din klubb , omså du og en av de andre er på privat trening(om det er åpent for det) hør med gammelgutta om du kan få bli med når de har egentrening. alt oppmøte av skytetrening på banen er bra for prestasjonene dine, og for å vise klubben din at du tar initiativet for å få fylt kravene til oppmøte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...