Jump to content

Fantastisk service på Leupold hos Gyttorp Service Center


Jabb

Recommended Posts

Jeg ville bare rette en stor takk til Gyttorp Service Center, Riksvägen 15, 360 44 Ingelstad.

 

Gyttorp Service Center er ett av kun fire service senter for Leupold i verden, og ligger tilfeldigvis i Sverige. De andre ligger i henholdsvis Tyskland, Canada og USA.

 

Jeg fikk en brist i objektivlinsen på min Leupold VX-III 1.5-5x20 Heavy Duplex kikkert. Bristen kom trolig av en kombinasjon av stram fremre ring, rett over objektivet, og en like stram rekyl fra min .416 Rigby. Jeg oppdaget dette ved at kikkerten ble helt grå innvendig, og når jeg så inn i objektivet kunne jeg se at glasset hadde en brist.

 

Jeg sendte kikkerten til Gyttorp i Sverige tirsdag 04.05.2010 og fikk den tilbake 12.05.2010, etter bare 8 dager, ferdig reparert - helt kostnadsfritt! :D

 

Kan ikke si annet enn dette er utrolig god service og svært betryggende for alle de tusener som eier Leupold kikkerter i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Riflen min tillater ikke å ha ringene på andre plasser enn kloss i okularet med den bakre ringen, og rett bakom "Golden Ring" forran. Å ha kikkerten 20 mm lengre bak er helt uaktuelt med tanke på øyeavstand når det gjelder både synsfelt og fare for skallebrist :lol:

 

Har brukt harpiks i ringene nå, og skrudd til ringene med mindre moment. Tror og håper at det nå blir bra. Fikk bare skutt 45 skudd sist gang, før feilen oppstod.

Link to comment
Share on other sites

Når man hopper på den av sinne, slenger den mot pick-up`en og deretter kaster den i et brungrått tjern - pga. av at den går 2 cm til venstre, kan man vel ikke forvente at reklamasjonen godtas :lol:

 

Det går jo an å skru litt på de knappene som er sånn midt på kikkerten :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...