Jump to content

Billig gps hundepeiler


Luriz

Recommended Posts

Først litt OT.

 

Gleder meg til hunden skal bruke SOS-knappen, og selutløse den, skal du lære han opp da eller.... :lol::lol:

 

Fungere sikkert, men du må vel da ha en telfon og ringe den opp. Og hvor skal du se hvor hunden er, må du ha en telefon som har kartapplikasjon? Litt for mange spørsmål der! Utenfor definert område står det noe om, hvordan definerer du området og på hvilket medie? PC/telefon?

 

Hva med Garmin Astro, eller en annen GPS peiler?

 

Men ellers sikkert fin til å putte i en båt, bil, eller på fjelltur....

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

Har alt lært den å ringe 911 hvis noe skulle gå galt, eller var det 112? hehe, så sos knappen ser jeg får meg at hunden min skal fikse. ;)

MEN siden jeg allerede har en telefon med gps osv så regner jeg med å kunne bruke den på samme måte med technaxx som denne her:

http://www.oslovf.no/?pageID=104&ItemID=516

Bare en smule rimeligere...... :roll:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

En annen ting er at jeg NEKTER å kjøpe meg astro før jeg veit om det kommer en ny modell med mulighet til langt flere bikkjer/ at det ikke kommer error melding hvis flere med samme kanal rekker deg og kanskje med mulighet får losindikator osv... Noe Løfi på Kongsberg mente dem Kanskje kunne få Garmin til å gjøre før jakta starta på elg nå til høsten....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...