Jump to content

TV2 Hjelper Deg !!


C.S.T.

Recommended Posts

Hei alle sammen.

Jeg ville bare gi alle våpenintereserte tips om at i morra på TV2 Hjelper Deg skal de ta opp en sak som har oppstått angående heldempete salongrifler som Alm Våpen & Villmark lager. En dame ble fratatt sin heldempet salongrifla fordi de påsto at den var ulovlig p.g.a. for kort pipe. Alm Våpen har vært i rettsak mot politiet tidligere angånde samme ting og vunnet, men nå mener POD at etter nye våpenloven så blir pipelengden på den for kort selv om det står også i loven at hvis det gjelder heldempete våpen så skal pipelengden måles med demper på. Nå har denne damen vært fram og tilbake med TV2 Hjelper Deg, mellom Krypos, POD, Alm og flere og mye rart har skjedd og så vidt jeg vet har de funnet ut mye rart angående behandling av våpeneiere/brukere.

 

Det blir gøy å se innslaget i morra på TV2 kl. 20:30.

 

Jeg vil oppfordre alle til å gi TV2 tips om andre saker som handler om "mishandling" eller feilbehandling av våpenbrukere. Jo flere som sier ifra om saker der som POD lager egne regler og bestemmer ting etter egne behov jo bedre og jo mer sjanse at noe artig skjer. At dette kan spinne ut fra seg en nyttig debatt for oss alle.

 

TV2 Hjelper Deg - 25.Mars.2010 - kl 20:30

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...