Jump to content

Åpen riflebane i nærheten av Follo?


razzle

Recommended Posts

Prøver å finne en grei 200m bane (og et skytterlag) i området som er åpen på dagtid mesteparten av uka, har sett på sidene til forskjellige skytterlag men alt ser ut til å være begrenset til organisert trening en eller to ettermiddager/kvelder i uka. Det bør være fritt fram å skyte på egen hånd mesteparten av uka, og bør helst være innenfor 30 minutters kjøring fra Ås.

Savner Nidarosbanen :(

 

EDIT - Og den må også ha åpnet for året.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Da må du nok dra lenger ut på landet kar, det er ingen som får lov til og opperere på egen hånd på banene rundt her. Follo. Eneste jeg har hørt om som det er mulig er Ytre Rendalen. Har en kompis som bor der.

Link to comment
Share on other sites

Da må du nok dra lenger ut på landet kar, det er ingen som får lov til og opperere på egen hånd på banene rundt her. Follo. Eneste jeg har hørt om som det er mulig er Ytre Rendalen. Har en kompis som bor der.

Såpass? :shock: Fire timer kjøring blir litt i lengste laget, nesten utrolig at det ikke finnes noe nærmere. Hva med 100m da? Må vel finnes en bortgjemt bane med pappskiver i Østfolds innerste skoger eller lignende? :P

Link to comment
Share on other sites

Hei

Ålerudmyra (Ås JFF) er vinteråpen ja, men kun på treningsdagene.

Før påske er det lørdag 10 til 2, og ca etter påske skytes det en kveld i uka, onsdag.

Her er det 100 og 200 metersbane. Elektonikken var oppe og gikk under jaktfelten i helga, så muligheten for å få den opp er tilstede, avhengig av hvem som er skyteleder. Nå til lørdag er det vintercup på banen (intern jaktfelt) som det bsre er å komme på, men da det er en del mer rigging er det litt mer usikkert angående 200 meter elektronikk. Er du veldig intressert så send en PM, så kan jeg undersøke.

Banen ligger ca 10 min fra Ås sentrum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...