Jump to content

BSA boresighter


oglan

Recommended Posts

Har brukt en slik i mange år jeg og at den ikke virker som du nevner skjønner jeg ikke helt for jeg bruker den hver gang jeg skifter kikkert eller flytter over fra forskjellige børser og da har jeg notert meg i rutenettet hvor jeg skal ligge . Helt klart er jo dette bare sånn ca. så en må jo skyte seg inn for dette er jo et verktøy du bruker for grovinnstilling for i heletatt og treffe skiva . Jeg har hatt stor nytte av den .

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som ikke virker?

 

Har som shooter2 hatt en i flere år og den fungerer som den skal, noterer ned innstillingene på eit rutenett og når jeg ønsker å stille en kikkert tilbake dit så er det bake å finne frem riktig rutenett, justere inn og viola alt er på plass, tar en kjapp kontroll skyting for å få god samvittighet.

Link to comment
Share on other sites

Da tipper jeg du har en skjev montasje . Tror o-stillinga på denne kikkerten er ca. 60 knepp og da har du ikke all verden og gå på . Det er noe feil med klakker/ringer . Om det er ettermonterte baser kan det ligge her og da anbefaler jeg at du kjøper Millet ringer hvor du kan justere i siden .

Link to comment
Share on other sites

Fikk fikset det :D

Var min egen feil, har Leupold standard baser med en skrue på hver side på den bakerste basen. Det er jo bare og justere på skruene bak så får man vridd sikte :oops:

Det var jo lett som et barneskirenn og fikse det :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...