Jump to content

Pickatinny skinne


powder2

Recommended Posts

Har f? lagd meg en skinne til min CZ 550 med 25 moa tilt. Har h?snakk om at di kan beddes og skrues til l?kassen.

Blir ikke dette en livslang binding? rust? fremgangsm?? Finnes det noe annet lim ?ruke i tillegg til skruene? Kikkerten er

ca 800 gr s?n slags lim i tillegg til skruene m?el til. Mange sp??h?:D

Link to comment
Share on other sites

Det er fullt mulig ?edde skinna mot l?assa. Da bruker du slippmiddel p??assa slik at beddingen kun fester seg til skinna. Enkelte limer skinna mot kassa med en kraftig type Locktite beregnet p?likt. For ?ikre skruene kan du bruke bl?ocktite som er ganske grei ?pne igjen.

 

Hva er h?n p?kinna?

Pris?

 

Legg gjerne inn et bilde. :wink:

Link to comment
Share on other sites

di kan beddes og skrues til l?kassen.

Jag vil vel si at skinna skal beddes og skrues til kassen. Skruene kan med fordel l?s. Dette er og anbefalt av produsenter av skinner.

 

Du oppn?en bedre passing og unng?at vann kan komme in mellom deler. Bruk en beddemasse som Du er kjent med.

 

For ?osse skinne / skruer brukes for eksempel en varmluft pistol eller mors strykejern. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Takk for gode tips :) Er litt usikker p?va du mener med h?n p?kinna, men den er som en standard picatinny med 20 moa tilt, er kanskje noe h?e i bakkant n?jeg tenker meg om, kan m?.

Betalte vell rundt 1800,- for skinna, er litt usikker da jeg skiftet l?g gjenget for demper samtidig.

Skal sette en fast 10 ganger US-Optics p?g den er ganske tung s?enker jeg bedder skinna ja.. :)

Skal pr???nn bilde av hele rifla n?jeg er f?ig,har en Mc Millan A2 stokk til denne, kj?av Ragnar p?estfossen, s?et blir en fin sak det h?. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...