Jump to content

Montering av lyddemper på Browning 3006.


pitbull

Recommended Posts

Hei hei ,jeg er ny i dette forum men håper på noen gode hjelpere. :D Har kjøpt meg ny rifle Browning 3006 comp.

Mitt store spørsmål er ,valg av Lyddemper. :roll: Skal bruke rifla hovedsakeli til hjortejakt.

Har snakket med en del mennesker men alle har forskjellige oppfatninger av det som opptar meg.

1.Hvor mye kann kappes av løpet uten at jeg mister anslagsennergi.

2.Finnes de noen plass der Fabrikanten gir noen form for retningslinjer for montering av lyddemper,med tanke på dette.

3.føler meg ganske lost da der er så mange synsinger å lite som er dokunentert,ut fra de jeg har snakket med.

Dette skulle vere en god start for meg om der er noen som føler seg kallet.

Link to comment
Share on other sites

:D Har samme rifla i cal 6.5x55 i ss. Har ikke kappet pipa men montert Hardcore demper. Syns rifla har fin balanse med orginal pipelengde. Meget fornøyd med demper :D Anbefaler deg å prøve dette før du event kapper pipa. Ellers er det ikke noe problem å kappe noen cm og likevell holde kravet til anslagsenergi på allt Norsk vilt. Har en 308 som er kappet til 40cm, og holder kravet den også :wink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...