Jump to content

TIL ETTERTANKE!


Styrmann1

Recommended Posts

Vil takke moderatorene da det kommer til stenging av enkelte tråder. Men kanskje er det på sin plass med en debatt da det gjelder etikk og vanlig folkeskikk. Da jeg kom inn i kammeret, bare for noen dager siden, så var det for å finne svar. Dele erfaringer og bidra til positive trender. Kort sagt å engasjere seg. Det har vist seg at bare etter få dager får man "venner" her inne. Venner med samme innteresse lidenskap om du vil.

Nå har det seg slik at det faktisk er mulig å bidre negativt også. Jeg vil rette en liten pekefinger mot folk som svarer på enkelte innlegg som kanskje ikke burde vært besvart. Det sitter til en hver tid mennesker, med ulike skjebner / problemer rundt forbi i det langstrakte land. Jeg vil oppfordre alle "kammerater" til å lese litt mellom linjene før man komenterer det andre har skrevet. (vi vet så forsvinnende lite om vedkommendes sinnstillstand osv)

Det bør være takhøyde i et slikt forum. Makt er en tung bør å bære. Selv for en moderator. Men at alle kan tilfredstilles betviler jeg sterkt. Kanskje bør vi ta 2 diskusjoner. Hvor går grensen for diskusjonstema?

- Skal alt være våpenrelatert. Skal vi snakke bare om ting vi har greie på? (da er det nok mange som må forlate forumet) Det er mange som er her for å lære.

-Generell folkeskikk. En god regel er at hvis man ikke kan bidra med noe positivt så la vær

Vi har mange eksempel på såkalte familietragedier opp igjennom årene. Hvor våpeneiere, som de fleste av oss er, har stått sentralt. Kanskje, jeg sier bare kanskje, kunne noen av disse ha vært unngått med litt større takhøyde. Les forståelse oss MENN i mellom. Trenden viser dessverre at vi dolker hverandre i ryggen med bedrevitende innlegg i veldig stor grad. Så folkens skjerp dere før dere svarer folk som skriver personlige innlegg! Moderatorer, ikke la dere knekke før dere er nøtt!

Styrmann1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...