Jackrussel Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Heihei Før start: TRENGER IKKE VÆRE STØVER.. vill bare ha noen til og jage mikkel har lenge kika etter noen i nerområdet med støver slik at vi kan jakte Rev på mine jaktmarker med drivende hund har jakt tilatelse over store områder med relativt mye rev som sakt bor jeg i Sandnessjøen håper noen av dere har lyst og slippe bikka deres sammen med meg Raymond Nilsen-- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackrussel Posted February 12, 2010 Author Share Posted February 12, 2010 Ingen som vill jage mikkel med meg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IvoRei Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Ring lillebroren til Thomas, og han skaffer deg nr til kjærringa hans! Hun har sikkert ingen verdens ting imot at hunden får seg en "luftetur" Ellers kan du jo høre med dunkern. Han har jo en dunker til låns:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackrussel Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 har nr til alle de har prata om det, men blir bare i praten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkern Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 har støver nær sandnessjøen som jager rev,gaupe men mest hare.og jeg er veldig ivrig jeger.send pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts