Jump to content

Vurdering av moderatorer


Vesper

Recommended Posts

Tråden om dårlige moderatorer var artig. Og, macchiato - det var en usedvanlig god måte du stengte den på. Fint skrevet.

Men skulle den ha blitt stengt? Etter min mening stenges, modereres og slettes alt for mye her på Kammeret. Jeg ser på det som et symptom, et resultat av en grunnleggende feilvurdering ved opprettelsen av kombinasjonen NOJS-Kammeret.

Å drive nettstedet er én ting, et forbund for jegere og skyttere noe helt annet. Men de som startet dette, bygget begge deler på samme filosofiske grunnlag.

Ett resultat er at NOJS er ikke-eksisterende som forbund. Mange her hetser NV, og det forstår jeg godt. Måten NV arbeider på gjør at jeg ikke klarer å være medlem. Likevel … de står for noe. NOJS gjør ikke.

Et annet resultat er at Kammeret er kvælt. Det styres alt for hardt i ’riktig’ retning. Slikt fører til krangel og sutring (jeg mener ikke deg, Woff. Du hadde sutret i alle fall). Begge reaksjoner er barnslige, men de er nettopp et resultat av styrets filosofi.

Hva kan gjøres for å redde Kammeret? Det er ikke min sak, og blir heller aldri. Hvis noen holder det gående, takk.

Helt til slutt. Fulmen - du har vært en glede her. At du trekker deg nå, forstår jeg. Men kan du si til styret at at moderatorene må kunne skriver norsk klart og forståelig?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...