Jump to content

Dette var jammen ikke dyrt for en Zeiss Victory 2,5-10x50


kfor

Recommended Posts

Er det Lotu Tec på denne? Prisen var uansett grei :)

 

 

Regner jo nesten med det når den er ny og det er nesten to år siden lotutec kom på Zeiss sine produkter.

 

Det vil jeg fort finne ut av når jeg har fått bestillingen fra XXL, 3-5 virkedager :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Denne fikk eg beskjed om var utselt, men kunne ikkje fjernast frå web-sidene pga teknisk feil. I dag var eg innom XXL i NAF-huset i Oslo, og der selde dei den til 9000kr, +1000kr for montasjane. Gjett om eg hadde blitt sur om eg hadde fått den frå nettbuttikken, for så å stikke innom butikken for å kjøpe montasjar etterpå.

 

Eg trur eg har sett Leupold montasjar billegare, men no fekk eg i det minste sjå at dei passa til kikkerten, på ei rifle av samme type som mi.

 

edit: Den eg har kjøpt har retikkel 40, ikkje 44, med punkt, ikkje kors. Og det var då ikkje vanskeleg å sjå det punktet i dagslys, som nokon klagde på i ein annan tråd.

Link to comment
Share on other sites

Det var nå iallefall en meget personlig ordrebekreftelse :mrgreen: Han får reise rundt ibutikkene i morgen og plukke varen da om han ikke finner den på lageret :!:

 

Hei, og tusen takk for din bestilling!

 

Før jeg sier noe mer, vil jeg ønske deg et godt nytt år.

2009 ble et fantastisk år for XXL. Og vi er sikre på 2010 skal bli like moro. Vi elsker nemlig å selge merkevarer billigere enn noen av våre konkurrenter.

 

 

Jeg jobber på lageret til XXL (det er på Gardermoen i tilfelle du lurer) omgitt av tusenvis av sportsvarer, og her kan jeg kanskje finne alt i din bestilling.

Jeg skal sørge for at det plukkes så raskt som mulig og at varene pakkes godt inn. Posten kommer til oss hver eneste dag for å hente pakker (bortsett fra i helgene).

 

 

Hvis jeg finner det jeg trenger her på lageret, får jeg sendt en pakke til deg i dag eller i morgen. Jeg og mine kolleger jobber fra 8 om morgenen til cirka klokken 17 på ettermiddagen, alle hverdager.

Hvis vi er uheldige og jeg må hente noe fra en av butikkene våre, så vil det ta litt ekstra tid. Kanskje to, tre virkedager.

Men du vil uansett få en beskjed fra meg når bestillingen er pakket inn og hentet av Posten.

 

Husk at du også kan sjekke din profil på våre nettsider for pakkenummer og leveringsstatus. Klikk her hvis du ikke har en link lett tilgjengelig til Min Profil.

 

 

Hilsen, Kim i XXL sport&villmark as

 

 

 

 

 

 

Jeghar god tid KIm. Lenge til jakta :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...