Jump to content

Hvordan selge patronsamling


358 Win

Recommended Posts

Har samlet Norske haglepatroner en 10 års tid og sitter med noen tusen skudd, mest i komplette esker. Kan nevne komplette pakker av Nitedals Gul og Blå , Spesial cal 20 , 24 ,28 , Engene cal 12, Raufoss av forskjellige sorter i 12, 14 , 16 , 20 , 24 ,Nitedals Sort/svartkrutt i 12, 16 , 20 , 24 i mange varianter + mengder av de andre fra Nitedals samt en mengde enkeltpatroner fra cal 10-28

Kommer ikke videre med samlinga så vurderer å selge hele dritten.

Tenker litt på hvordan jeg skal selge .Skal folk bare plukke det de har lyst på eller bør jeg sette sammen endel pakker med en "godbit" eller to i hver pakke for ikke å bare sitte igjen med en haug som ingen vil kjøpe? Bør jeg legge ut på QXL (vil jo ta en uke ) eller bare legge det på Finn ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg har mer erfaring enn de fleste med å selge spesielt norske haglpatroner men jeg solgte før Qxl etc. Jeg ville lagt ut godbitene helt oppslittet på Qxl og solgt alt "brød og mat" samlet tilslutt. Du vil jo få kontakt med endel samlere mens du selger godbiter på Qxl. Selv solgte jeg en stor samling midt på 90tallet og utover noen år.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...