Jump to content

Klasseføringsåret VS Kalender året. Hvordan fungerer dette?


JeGeir

Recommended Posts

Klasseføringsåret starter 01.10 og går til året etter den 30.09. Startkort blir utskreve 1 januar(?).

 

Har jeg da forstått dette riktig... konkuranser skutt i oktober, november og desember i ÅR, ikkje har betydning for startkorte slik det blir skreve ut i januar i 2010? men først på det startkorte som blir skreve ut i 2011?

 

Har deltatt i to luftpistol konkuranser i høst(november og desember) og skutt meg opp 2 klasser... men må vente til 2011 før jeg får skyte i klasse b? (da eg ikkje he deltatt på konkuranser før i år( dvs. før 01.10 i år)).

(Og samme eksempele har jeg på VM fin... må skyte D klasse neste år... først B skytter i 2011?)

 

Er foresten D skytter over heile fjøla og har lyst å klatre på den stigen fort :)

 

Har jort et lite søk på nette etter desse reglane fann dette:

http://www.skyting.no/files/%7BEC848C37-F282-4159-A60D-6B08574172A1%7D.pdf

Rundt paragraf 2.2.2 står det om klasseføring.

 

Noen komentarer? eller eksempler som kan kaste litt lys over dette?

Link to comment
Share on other sites

Du har forstått det rett. Men dersom du absolutt vil fort opp i klasse, kan du berre unnlate å vise startkort. Då skal du nemmeleg plasserast i klasse A! Men det er klart dette vert litt for dumt..

Kanskje du kan ta kontakt med klubben din og be om at du vert klasseført i den klassa du synes du høyrer heime i frå 1.1.2010? Dette burde vel vere greit så lenge det er ei høgare klasse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...