Jump to content

Bli børsemaker?


mariusxxxx

Recommended Posts

Har tenkt litt på det i laaaaang tid nå! Hva skal til for bli børsemaker?

Har tatt utdaning innen mekaniske virksomheter, selv har jeg ett mekanisk verksted i garasjen der jeg har nesten alt av utstyr og verktøy!

Jeg har også dreiebenk, fres, sandblåsings-kammer, sveiapparat Mig/mag og tig, søyleboremaskin, hydraulisk 20t presse, båndsag, brunering/blånering sett, alt mulig av spesialverktøy samt mye gjenge utstyr og så er det jo alt det elektriske verktøyet da(vinkelsliperere, boremaskiner, båndslipere, splipemaskiner og mye mer)

Etter min mening er kunskapen min innen metall ganske god! Lager det meste jeg trenger, Alt ifra motordeler til motorsykkeldeler og annet!

 

Er det mulighet for å bli børsemaker med egent verksted?

Link to comment
Share on other sites

Da må du ta utdanning... i allefall for å få svennebrev og mesterbrev etterverdt. Er det ike VIdergående på Stjørdal som har børsemaker utdanning nå? Ellers er vel forsvaret farbar vei.

 

Jeg er ifra Stjørdal, og tror ikke det finnes noe slikt her. Såvidt jeg vet er det kun Gauldal VGS. som har denne utdanningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...