Jump to content

Problem med Geovid?


Kriegh

Recommended Posts

På min nye Geovid er det tre hjul man kan stille på. Den store oppå som justerer etter avstand til målet, og ett på hvert okular som skal korrigere for eventuelle synsfeil. Den høyre er markert med en rød strek, den venstre med en hvit.

 

Nå er det plutselig ikke mulig å stille på den venstre av disse to. Skal det være mulig å vri på denne? Kan ikke huske om jeg noen gang har gjort det....

 

mvh Kriegh

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... brukte en liten mengde makt nå, ikke mer enn jeg kunne med et 'tommel/pekefingergrep'. Nå går den rundt som bare det, men jeg ser ikke helt den store forskjellen når jeg vrir på dette hjulet.

 

Kan du vri ditt venstre hjul veldig mye, eller stopper det slik som det høyre?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Uflaksen forfølger meg! Først ble den påkjørt av en truck, men det så ut til å ha gått greit. Uansett, ser av sporingen av pakken at den er forsøkt levert til Leica i Tyskland på lørdag kveld klokken 20:00 :shock:

 

Åpenbart var det ikke folk der da. Leica på sin side sier at 'Vi henter aldri på postkontor, bare i tollen'.

Frykten min nå er at den blir liggende på postkontoret i Tyskland til de en gang om lenge velger å sende den tilbake til meg :(

 

Er det noen som har peiling på hvem som kan ha forsøkt å levere den? Den ble sendt med Posten Norge, hvem som tar over etter kontrollen i tollen aner jeg ikke.

 

Her kan dere følge elendigheten: http://sporing.posten.no/sporing.html?q ... tMsg=false

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...