Jump to content

skade på leupold - prisoverslag??


Tikka-Sporter

Recommended Posts

buhuuuuuuuuuuu :cry::cry::cry:

 

Klarte ett kunstykke ikveld.

 

En kompis var innom for å lade litt 240wby, skulle endelig teste rifla si for første gang. Splitter ny vx2 4-12x50 montert med stoneypoint targetknobs.

 

Jeg setter mi rifle ved siden av hans oppetter veggen, min sklir og dytter hans overende. Rifla hans lander på targetknobsen og denne stripper gjengene og faller av...... ER DET MULIG!!!!!!!!!

 

Nå er det bare ett gapende hull i siden av hans leupold og hele targethuset er løst. For meg virker gjengene i kikkerthuset helt fine, det er de som er på justeringsdelen som er strippet.

 

Er dette mulig å skaffe fra leupold mon tro?? Eller må den sendes inn til service for bytte??

 

Kikkert er kjøpt i USA. MEn uansett er vel dette en utopisk tanke å ordne på garantien......

 

UPDATE:

Har snakket med gyttorp jakt i sverige. De mente dette var en enkel sak å fikse, men det ville avhenge av hvor mye jeg var villig til å betale for det.....

Muligens måtte hovedtube byttes iflg servicemann, men det tviler jeg på da gjengene der ser helt strøkne ut. Noen som har hatt kikkert på service i sverige?? Er de dyre??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...