Jump to content

Benkeskyting Eidsvoll


001

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Da har jeg og Turboesel fått skutt tre starter i web cupen. Det har ikke vært andre med for å skyte webcup på Eidsvoll de gangene jeg har vært på banen, og jeg har ikke fått tilbakemeldinger om at det er noen som ønsker å være med i august eller september. Dette kan selvfølgelig ha noe med å gjøre at jeg skyter på dagtid, og jeg skjønner at det er mange som ikke har mulighet til å dra å skyte da. Det er bare slik at jeg har tid akkurat da, og for å få hverdagen til å gå opp tidsmessig så har skytingen blitt lagt til de tidspunktene. Dette er ikke ment som noen form for klaging, det er kun informasjon om de faktiske forhold.

 

Nå er det slik at man, for å være med i web cupen, må ha minst tre starter - fordelt over tre måneder. Så det er ikke lenger nok tid igjen for dem som ikke har skutt minst en start allerede.

 

I tillegg har det kommet flere prosjekter på dagsplanen, så for å frigjøre litt tid for meg selv avlyser jeg derfor de resterende to webcup skytingene på Eidsvoll. Jeg kommer til å være på Eidsvoll å skyte, men jeg kommer ikke til å informere her i tråden om når jeg skal være der. Dersom det er noen som vil være med å skyte å kan jeg kontaktes via PM eller mail.

 

Ønsker oss alle lykke til i webcupen videre, jeg har gjort det jeg kunne, så nå er det opp til de andre :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...