tunderbrd Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Har fått forespørsel av en "grand old man" i klubben om å være behjelpelig med å selge hans våpen. En av disse er en pen Tanfoglio UltraMatch DuoTone i 9mm Søk på nettet gir meg lite info om denne, så jeg tipper at den ikke lenger produseres. Noen som kan si hva som skiller denne fra den som heter Match? De ser svært like ut på bildene jeg har sett av sistnevnte. Hvordan bør en UltraMatch ligge i pris i forhold til en Match? Noen som aner hva UltraMatch'en kostet ny da disse var i salg? P.S! Dette er ikke ment som noen salgsannonse. Vennligst ikke kom med bud på denne i tråden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lefty Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Ultra Match og Match er svjv samme våpen. De første modellene het Ultra Match, senere ble det forandret til Match Jeg kjøpte min Ultra Match hos Inter Arms i Porsgrunn i 1998 og betalte 7500,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunderbrd Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Supert! Takker for info. Da var det omtrent som jeg håpet og trodde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts