Jump to content

skal til praha, våpenbutikker?!?


Dexter

Recommended Posts

http://www.czub.cz/en/pages/76-store-cz-in-prague.aspx

 

Fullstendig postadresse står oppe til venstre. Gatenavn er Opletalova 37. Det er noen få hundre meter fra Vaclav plassen. I guideboken er Vaclav plassen ofte omtalt på engelsk, da kalles den Venceslav square.

 

 

Kart med min fiffige anvisning:

vpenbutikkpraha.th.png

/img]

 

Håper det går bra !

 

Mvh Langlo

Link to comment
Share on other sites

Ja, du må gjerne stikke innom CZ-butikken Praha, men ha ikke store forventninger. Jeg var der i sommer(i forbindelse med Extreme Euro Open), og var innom butikken. Ingen snakket engelsk, og å få lov å se på våpen var uaktuellt dersom vi ikke hadde Tsjekkisk kjøpetillatelse. Jeg prøvde å få sett på en fabrikkbygd open-pistol(som ingen tar inn til Norge uten at den blir bestillt av noen), men det var helt utelukket å ta den ut av skapet. Vi kjøpte et reserveldelssett, og souvernirartikler, men jeg valgte å IKKE kjøpe meg CZ nå, på grunn av elendig service.... :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på denne butikken i sommer og kjøpte alugrep og magwell til min cz. Det var en eldre type der som snakket litt engelsk, så vi fikk nå kommunisert rundt det som trengtes og jeg fikk kjøpt alt jeg skulle ha. Mulig du har vært litt uheldig med hvem som var på jobb?

 

Det ligger en våpenforretning til like i nærheten av cz-sjappa. Husker ikke hva den het, men det var nærmest en spesialforretning for cowboys :mrgreen: Den ligger også i Opletalova, en del nærmere vaclavplassen enn cz-sjappa.

 

@ jan egil: Hva er det du er ute etter til shadowen? da jeg var der hadde de en del grep, magwell og noen sikter, men competition hammer hadde de bl.a ikke inne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...