Oddgeir Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Er på leting etter en måte å feste en tofot til salongen min på nå. Er ikke reimfeste på salongriflen. Finnes det noen måte å feste den på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind338. Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 sett på ett reim fest så er utvalget i to-foter mye større vil je tro, er jo bare den lille tappen du trenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wadcutter Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Tofot og reimfeste som festes i løp er ikke å anbefale. Det ødelegger presisjonen! Du kan sette på et reimfeste. Skruen (reimfestet) koster kanskje en hundrelapp, og er vel verdt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddgeir Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Hvordan ordner jeg reimfeste? Må børsa til en børsis? Betalte 750 for børsa, så orker ikke å koste på den allverdens:P Bestilte billig tofot fra usa + en ekstra kikkert til 5 dollar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind338. Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 hvis stokken er av tre er det vel bare å skru den rett i, bare pass på at skruen ikke er så lang at den går i pipa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddgeir Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Okei:) Høres lett ut:D Hvor får man kjøpt slik da muligens? En god våpensjappe eller på internett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind338. Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 dette er vel standarvare hos en børsemaker eller andre våpen butikker vil jeg tro ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind338. Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 http://www.alms.no/produkt.cfm?a=product&b_id=596760http://www.alms.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=594894 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts