JegerBomX4 Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Det er stadig større interesse for handel i utlandet. For det første er det mange spørsmål som går igjen, hvordan handle fra USA, jetcarrier, osv. Kunne det vært en idé med en samletråd om import av våpen, våpendeler og skyterekvisita? Evt et eget underkammer under handelskammeret? Er det evt interesse for en artikkel om emnet kan jeg se om jeg ikke får tid til å skrive noe slikt. Med konkrete scenarioer og fremgangsmåter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sogning Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Det tykte eg var eit godt forslag. Har sjøl sett på kikkertar på nettet, men grunnen til at det ikkje har vorte kjøpt noke er at eg er usikker på korleis det fungerar med handel frå utlandet, mtp betaling, frakt, moms, kor mykje som kjem i tillegg til kjøpsprisen osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts