Jump to content

Nøkkel til å ta stokken av Kongsberg-produsert rifle.


beaker

Recommended Posts

Etter å ha tilbrakt 3 vekers ferie med å sitte inne og sjå skodda ligge over hjorteterrenget, kom eg heim og oppdaga ein særs fuktig plass til: Kjellarboda med våpenskapet i. Arvegodset mitt hadde fått ein lite kledeleg grønnfarge på stokken.

 

Eg har fått tørka av utvendig, men eg inbiller meg at det kan være ein fordel å ta av stokken, for å sjå på tilstanda under.

 

Dessverre er den festa med skruar eg ikkje har nøkkel til. Skruane har to små hull med ganske nøyaktig 1cm mellomrom:

kv-rifle_%28Custom%29_%282%29.jpg

 

Rifla er ein Mauser-klone, produsert på Kongsberg våpenfabrikk, eg vil tru rundt 1980. Er slike nøklar noko som er lett og få tak i, og kva heiter dei i så fall, slik at eg veit kva eg skal spørre etter? Eller er må eg finne ein børsemakar først som sist?

Link to comment
Share on other sites

Hehe. For å utdype siste taler litt: Det der er en rekylbolt som sitter der for..ja nettopp å ta opp rekylen. Den er en "forsterkning av treet" som sitter på tvers gjennom stokken, og er ikke festet til selve mekanismen. Skruene for å løsne stokken sitter under rifla. To stykker skulle jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...