Jump to content

Kontakinfo til Jan Stenroos


Mullins

Recommended Posts

Trenger kontaktinfo til han,l jeg har tenkt å få bygd en take down på en bra sivil Husquarna 648 mauser lås jeg har liggende med 2 løpsett og en svensk bekjent av meg har sagt det samme som en kamerat av meg, spør Stenroos, om pris og hjelp til den ombyggingen.

 

Kaliberet er ikke helt bestemt ennå, men jeg har to alternativer

 

A: 7x64 og 9,3x62

 

B: 7mm Rem Mag og .416 Taylor , stokkutseendet som de riflene som Viggo Olsson lager til sine våpen, høy Monte Carlo og bra forskjefte for allsidig bruk .

 

Siktemidler er ikke bestemt enda . Men antakelig en 3-12x og en 1,5-6x kikkert , dersom økonomien hjelper til det .

Link to comment
Share on other sites

Hva slags priser ligger de på her til lands ?

 

Jeg har forhåpentligvis et budsjett på ca 15-18000 for riflene, hvis jeg får det som jeg håper, har hørt med flere og Stenroos laget før endel slike rimelige Take downs som fungerte bra og jeg vil hvis det er mulig appellere til hans kunnskaper på å få lagd et slik system igjen, begynnerå bli lei alt av system våpen som begynner på B... og S... , når de ikke har sjarmen som Mauser har.

 

Takk for infoen Peders, jeg skal høre med de .

Link to comment
Share on other sites

Kontakt Sune Abrahamson hos "Sunes Jakt & Fritid" i Mariehamn, Åland (tlf.nr får du hos Utenlandsopplysningen)

Sune samarbeider med Jan (Janne) Stenros ifm med div. børsemakerarbeid. Både Sune og Janne er benkeskyttere på topp internasjonalt plan, de vet hva som må til for å få et bra resultat. Sune skaffer normalt det meste av løp i div. kaliber og kvaliteter. Samt at prisene er meget konkuransedyktige sett i forhold til norske forhold, selv med frakt etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...