LabRat Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Lurer på om eg skal sjekke med den lokale klubben me låner bana hos om det er mogeleg å bruke 32 SW long på bana me låner. Pr dags dato skyter me med .22 pistoler på blinker utan elektronikk. Det største problemet er vel sikkert sjølve godkjenninga på denne bana som sikkert kun er godkjent for .22. Men om ein f.eks bruker noko anna enn std .22 vil ein jo vere over anslagsenergi til ein svakt lada 32long. Så kva meiner folket ? Burde dette vere mogeleg eller vil .32 gje anlegget meir juling enn ein .22 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromark Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Regner med at banen er godkjent av politiet, og i godkjenningen vil det stå for hvilke kalibre som banen er godkjent for. Det som er avgjørende er nok mer avtrekk enn kulefang K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LabRat Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Er noko slikt eg tenker eg og. Sidan det er riflebane i utgangspunktet kan eg ikkje tenke meg at mindre pistolkaliber er tatt med i godkjenninga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromark Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 En innendørs rifle bane er stort sett godkjent for 22kal, og dimensjonert for å takle dette med tanke på luftavtrekk. Kulefang er garantert overdimensjonert for 22kal, så her må du ta en titt og se hva polititet og klubben har godkjent banen for. Utover det blir det kun synsing K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts