laika_hunter Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 jeg kjøpte meg nettopp ein remington 700 sps 30-06. det e min første rifle og jeg er veldig fornøyd med den men lurte på hva andres erfaringer e med denne børsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas.L Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Grattis med ny børse. Spander på deg retting av gjenger og låsklakk,samt bedding. Det er ofte det som skal til for og få mere ut av våpene og med 30-06 ville jeg hatt på en demper siden rekylen er litt slem i dette kaliberet,men det er jo en smaksak. Lykke til med børsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laika_hunter Posted September 27, 2009 Author Share Posted September 27, 2009 ja etter å har skytt 30-40 skudd så merker e det i skulderen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titus Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 (edited) xxxxxxxxxxxxxxxx Edited November 12, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mannen i gata Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Grattis med ny børse. Spander på deg retting av gjenger og låsklakk,samt bedding. Denne børsa har veldig myk fremstokk, og jeg lurer på om det er noe vits å bedde den da.? Har børsa selv og har tenkt på bedding. Har du gjort det og evt ble det bedre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rammstein85 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Hei laikahunter har Remington 700 i 6.5x55, har hatt min siden jeg var 16, er vedig fornøyd, er veldig presis og har aldri svikta på noen måte så ser ingen grunn til at sps skal være noe dårligere. den rifla kommer til og tjene deg i mange år! hilsen jørgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas.L Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Jeg har ikke hatt en SPS men flere bekjente har og det er en entydig dom.Bedding hjelper,Noen har hevdet at en demper kan være vel så bra for en førstegangsskytter,men dette er en smaksak. Mitt råd er. la våpenet alltid være litt bedre en deg som skytter så har du litt og strekke deg etter. Søk litt på Rem 700 her på forumet så har du en verden av kunnskap ang. bygging og utvikling av verdens mest solgte rifle til priv.marked. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts