Sir.Robin Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Jeg har lyst å skaffe meg et rødpunktsikte som jeg kan bruke på revolveren min og kanskje på en pistol etterhvert. Skal ikke brukes til konkurranse, men til blinkskyting. Har også en liten teori om å forbedre avtrekket mitt med dette med tanke på å iallefall minske siktefeil. Ser på midway flere rimelige sikter. I utgangspunktet tenker jeg at et rimelig sikte sikkert er "godt nok" til mitt bruk, men jeg har egentlig nada peiling på slike. Eksempler: Walther Top Point II Millett Compact Red Dot Sight 1" Tube 1x 3 MOA ADCO E-Dot Red Dot Sight 25mm Tube 1x 3 MOA Barska Red Dot 30mm Tube 1x 4-Pattern Reticle Bushnell Trophy Red Dot Sight 30mm Tube 1x 4-Pattern Reticle Ønsker forslag og tips/erfaringer. Hvor stort sikte trenger jeg egentlig osv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadob Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Har endel Docter-sights, og synes de er ok. Startet med Aimpoint på en 454, og etter 70 skudd, var den "broken". Fikk så ny fra Sverige på garantien, og etter 14 skudd, ble den sendt til Sverige igjen. Fikk ny - og solgte den før jeg hadde pakket den ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir.Robin Posted September 26, 2009 Author Share Posted September 26, 2009 Trodde aimpoint var noe av det bedre du kunne få jeg Ingen som har noe å si om de siktene jeg har listet opp? Noe man bør være obs på? Forstørring? Dot størrelse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts