fabarm lion hunter Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 hvordan gjør dere her inne det med bur til 2 hunder i bilen? har planer om å skaffe en hund til og da dukker problemstillingen om bur opp. blir fort trangt i bilen om man må ha 2bur.. er forøvrig til irsk setter. han jeg har nå er rimelig stor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HyprJinta Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Vel, for min del er et sikkert bur i bilen et must, og har selv Variocage fra www.mim.se - og er kjempefornøyd. Hvis du søker litt her på bur og bilbur, så får du opp en del om akkurat dette emnet. Jeg har et variocage dobbeltbur til mine. Det tar riktig nok plass, men samtidig har dem det fint i bilen - og har skjedd at jeg ikke har fått opp burdøra før dem har prøvd å hoppe inni Har bur i medium str, til støver og elghund. Det er litt snaut til en stor engelsksetter, om den skal være litt i bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubertus Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Hei Sjekk ut denne: www.tronderburet.no/ Solid og håndterbart bur. H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts